Wednesday, October 25, 2017

LONGING FOR SUMMER

Zaful outfit mango bag zara sandals
Levis vintage skirt
Levis skirt
Zaful outfit
Mango floral bag
Mango zara outfit
Mango floral bag
Top: Zaful // Skirt: Levi's // Bag: Mango // Sunglasses: Zaful // Sandals: Zara 

Hi you all! I hope this autumn season has been good to you and that you're all great. Today, I have a summerish post for you. I'm not really sure why I haven't published these already, I guess I forgot. These photos were taken in a small town on Adriatic coast - Sv. Filip i Jakov ( you can see my previous posts from there here and here ). We ( my cousin and I ) found this cute little street and she took these photos for me - Iva, thank you ♥ . Now, if you're wondering what I'm wearing, I actually found this skirt on a Croatian website where other people sell their clothes ( mojekrpice.com ) and we did a little trade, I gave her something from my closet that I wasn't wearing anymore and she gave me the skirt. It's a vintage Levi's and it's amazing! My blouse and sunglasses ( if you can even see them ) are from zaful and you all know how much I love that store. This blouse was one of my favorite pieces this summer, you should definitely check their striped blouses, you can find some great staples for autumn as well. I borrowed this mango bag from Iva and I wore my inevitable zara sandals that I've been wearing all summer long. I know this outfit is not really appropriate for this weather, but it depends where you live ;D I love these photos and wanted to share them with you, but another reason why I'm publishing them now is that I am already feeling a little nostalgic for summer. Have an amazing day, byee :*

Pozdrav svima, 'ajmo sad i na hrvatskom, malo za promjenu. Nadam se da vam ova jesen ide odlično i da ste svi super! Danas nemam baš neki jesenski outfit za vas, ipak mi se čini da malo više vuče na ljetno vrijeme, zezam se, skroz je ljetni. Ne znam zašto ga nisam prije objavila, izgleda da sam zaboravila na ove fotkice. Uslikane su u Sv. Filip i Jakovu, dok sam bila na moru, još jednom hvala Ivi na slikama ( moram napisati i na hrvatskom, iako sam ti se već zahvalila i na engleskom ). A sad malo o outfitu, suknju sam nabavila na mojim krpicama. Zamijenila sam se s jednom curom za nešto što sam prodavala, mislim da je bila neka duksa ili slično. Iznenadili biste se koliko dobrih stvari ( s vremena na vrijeme ) možete naći tamo, ali ipak treba malo kopati i biti strpljiv - kao i u Second hand trgovinama. Suknja je Levi's i stvarno je odlična! Ovaj top na vezanje i naočale koje zapravo baš ni ne vidite su sa zaful stranice koju inače obožavam i imam stvarno puno njihovih stvari. Torbu sam uzela Ivi kad smo došle na lokaciju te sam shvatila da njena torba ide bolje uz ovu kombinaciju nego ona koju sam ja imala haha, a sandalice su moje najdraže iz zare koje sam nosila cijelo ljeto. Znam da ova kombinacija nije baš prikladna za sad, ali evo, da se prisjetimo ljeta koje već mi nedostaje. Dok tipkam ovaj post ruke mi postaju sve hladnije ( cirkulacija mi je katastrofa ) - samo jedan od razloga zašto ne volim hladnije vrijeme, iako je lijepo, moram priznati, zavući se pod dekicu i pogledat neki dobar film - u mom slučaju Ljubav je na selu, da, i nije me sramota ;D Eto, to je to, nadam se da vam se sviđa i posjetite me na instagramu, ako želite jer sam tamo aktivna svakodnevno. Uživajtee :*

mihaela

21 comments:

  1. Nice and lovely look indeed. Greetings.

    ReplyDelete
  2. Love this outfit! Such great pictures!!!

    ReplyDelete
  3. Very nice!!! The shirt with denim skirt is perfect!

    | xoxo Donatella ♥ https://discoveringtrend.blogspot.it/ |

    ReplyDelete
  4. Divaaaan post draga, jako mi se dopada kombinacija :*
    Pretplatila sam se na tvoj blog, ako zelis uzvrati

    amnafashiondiary.blogspot.ba

    ReplyDelete
  5. Beautyful look. I follow you and I hope you follow me!

    ReplyDelete
  6. Very Beautiful Fashion professional post, I like photos visit here my blog post and Leave your comment here my blog website here:- plg follow my blog

    Packers and Movers Bangalore
    local Movers and Packers Bangalore

    ReplyDelete
  7. photos remind of summer.
    beautiful look!
    http://stinaemikh.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  8. I ja žudim za letom, ozbiljno mi nedostaje. Lepa letnja kombinacija! :D


    http://www.couture-case.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno da, ali dobro, i jesen/zima su lijepe ( ponekad ) ;D Hvalaa ti!

      Delete
  9. Hi dear!
    Amazing outfit! I like it!
    Great photos :)

    Do you want to follow each other? I'm following you now. hope you follow me back :)
    http://alyonapsel.blogspot.com/
    Have a nice day.

    ReplyDelete

i ♥ you